Kvällens låt…

…bara för att reta lillasyster som kan i det närmaste avlida när hon får nys om låtar jag gillar. Jag kan hålla med om att min musiksmak kan beskrivas som lätt schizofren, men det är jag – så det är bara att gilla läget.

Så, för dig söstra mi – jag ger dig herr Körberg.

4 responses to “Kvällens låt…

  1. Roligt att läsa din blogg…

    Såg du att polarn har rea på lördag???
    Läste om ditt försök att komma in på Bosaker, tro mig det var helt galet.
    Jag ställde mig i kön 11.05, kom faktiskt 3 i kön.
    Men jag trodde precis som du att det inte skulle vara så mycket folk.
    Jag håller med dig, varför har inte människor handlat där till fullt pris??
    Fast ägarna säger att de inte är av konkurs de stänger, men vad skall man tro??
    Kram Anneli

  2. Ge mig ett P

    Ge mig ett E

    Ge mig ett N

    Ge mig ett S

    Ge mig ett I

    Ge mig ett O

    Ge mig ett N

    Ge mig ett Ä

    Ge mig ett R

    Vad blir det?

    PENSIONÄR!

    Puss/Lilsis

  3. Hihi… Jag Ääälskar Tompa!! Jag brukar säga att om någon skulle titta på vad jag gillar för musik så skulle de tro att jag är schizofren 🙂

    Hittade hit från Lisas sida som jag ofta kikar in på.

    Kommer säkert kika in här snart igen…
    Mvh Petra

  4. HAHAHAHA det é underbart! All har vi vår egen Volvopop! Du é för skön!

Kommentera

