Det gick bra

För er alla som oroat er, funderat och knappt kunnat koncentrera er kan jag berätta att jag genomförde corepasset tillsammans med frkn Larsson idag.

Jag överlevde också.

När vi kom dit möttes vi av en hurtig kvinna som frågade om vi skulle ”cora”. Vi tittade på varandra, jag och frkn Larsson, och lade genast ett nytt verb till ordlistan. Vi hänvisades till ett omklädningsrum och insåg att alla andra hade varit med förr. Stora mattor var visst ett måste till ett corepass. Jag körde nybörjarvarianten och använde en tröja, medan Larsson körde the hard way och var ensam med golvet.

I bilen på väg dit konstaterade vi att när man inte vet var man har sina träningsskor är det ett tag sen man använde dem. Om man dessutom inser att de numera är för små är det ett bra tag sen man använde dem.

Det var i alla fall en ganska bra stund där på golvet i Campushallen. Kan nog bli nästa söndag också. Då med matta. Redo för att ”cora”.

One response to “Det gick bra

  1. Extra trött i morse då jag skulle stiga upp. Stel i hela kroppen. Varför då? Då kom jag på det. Jag har ju corat! 🙂

Kommentera

