Lonely?

Är jag ensam om att tycka att det var kul med humlanskämtet? Om du inte fattar vad jag menar, scrolla ner till Min humor lite längre ner på sidan.

Om jag är ensam om att tycka det blir jag besviken.

På mig själv.

3 responses to “Lonely?

  1. Jag skrattade.

    Men & andra sidan har vi samma typ av gener.

    Strange.

    Fast jag skrattade åt Paolo-inlägget med. Så jag nästan grät.

    Puss/Lilsis

  2. Jag skrattade också. Det är något som vi skulle kunna ha roligt åt på vårt jobb. ”Idag hade vi maskerad. Alla hade klätt ut sig till korpar…” Ha, ha. (Jag vet, man ska inte skratta åt sina egna skämt. Måste vara måndagstrött…)

    Fast ännu mer åt inlägget som handlade om att han brukade Googla på digitalkamerernas första bild. Han hittade en bild på en tjej med shorts. Inlägget slutar med: ”Jag tycker om henne. Hon verkar trevlig.” Men sedan så spårar kommentarerna ur, men inlägget var kanonkul! 🙂

  3. Ja, men klart att det var kul! Vardagshumor när den är som bäst!

Kommentera

