Handen på hjärtat…

… hur många semlor blev det idag? Svara ärligt.

11 responses to “Handen på hjärtat…

  1. Ingen (skäms) Skyller på att jag aldrig hade tid att köpa… (skäms igen)
    Det får bli i morgon i stället…

  2. Detta har absolut ingenting med semlor att göra. Men det är det roligaste jag sett på länge (skrattar än). Se till att ha på ljudet…

  3. Det var kul. Riktigt kul.

  4. ingen , semlor smakar inte gott!

  5. Aaarghhh, inte en enda!
    Men det hade varit RIKTIGT gott!

    Nu har jag målat upp drömbilden av mig sittandes under fleecefilten i soffan med en kopp varm choklad och bara njuta av att allt är klart i lgh…
    Om en månad kanske…

    Kram!

  6. Jag känner mig nog egentligen lite besviken över det faktum att det endast blev två semlor för min del idag… Fettisdag är ju trots allt mer eller mindre ”min” dag.

  7. TVÅ!!!
    En med hemmagjord bulle, dock ej från eget bak, men den var godast!

  8. En…..och en halv! Ja, kanske inte det jag behövde, men GOTT var det! 🙂

  9. Bara en, men det var ju detta med slanka linjen…

Kommentera

