Vill veta

Vad missar ni aldrig i tevevärlden? Berätta.

 (….visst märker ni min vilja att kommunicera med er i hejaklacken…?)

13 responses to “Vill veta

  1. Hej! Läser ofta din sida men lämnar sällan avtryck:-)
    Kul läsning!
    Kan tyvärr inte slita mig från ”Glamour” eller hur de stavas. De var Fia som lurade in mig i den serien för 10 år sen och jag ser den än fast inte varje dag mer lite sporadiskt. (Man kan nog missa ett halvår och de har inte hänt mycke:-))

  2. berättar: bonde söker fru. annars .. kan jag gå med på att missa det mesta. 😉

  3. Ja du systra mi. Datortiden tycks ha varit lite smått undanskuffad… syns på min blogg med tyvärr. Annars har jag ett samboliv, ja du vet ju hur det funkar. Men mest har jag nog varit & tränat hunden på Hundenshus, mina fantastiska grannar.
    Idag t ex tränade vi (jag & Gunda) & träffade på en Svenkopia (förutom att han var av amstafftyp)… lovar att jag rös i hela kroppen när han slet sig & rusade mot en av hundarna redo för att ge den ett rejält kok stryk. Minnena strömmade. Inte alls speciellt behagligt. Igår på kvällen var vi även där på fika, dock utan semla. I helgen ska vi ta igen ALLA semlor som gått förlorade. Iaf, jag möttes av de där telefonringarna som ringde mitt i natten när du var hos mig på storgatan… kommer du ihåg? Efter Per/Sven händelsen? Jag nästandog. Helt klart. Knäskålarna slog iaf mot varandra.

    Tänkte att jag skulle ringa dig ikväll, men klockan är sen & jag gissar att du redan borstat gaddarna. Så jag gör ett försök imorgon när du är ledig & ELin är i skolan…

    Pussar i massor till min älskade du

  4. Eeeeh tvprogram?

    Missar aldrig Meredith. never ever! Aldrig heller Addison i systerserien. Inte heller Brothers & Sisters…

    Oj, du jag ser nog mer serier än du vill veta.

    Kärlek igen!

  5. Ser inte alltför ofta på TV men House och 24 är favoriter! Blir ofta sjungande i nya sångprogrammet ”Singing Bee” …..

  6. House! Han är min stora kärlek.
    Men in Trees, underbar serie, får mig alltid på gott humör.
    Kitchen Nightmares, Gordon Ramsay är min andra stora kärlek 🙂

  7. HOUSE!!

    Visst har ryktet nått er om fest 15mars, kommer med inbjudan snart!!

  8. Hmm.. tv? Är det den där fyrkantiga saken i vardagsrummet som, om den är på, aldrig visar något annat än Pippi-filmer? Jag följer inte ett enda program numera.

  9. Som Mithra skriver så är det mest program av en genre i dumburken..konstigt? Pippi, Molly Mus och TMNT avlöser varandra om och om och om igen…
    Jag och gubben ser väl mest på House eller CSI av alla valörer. Meredith och gänget ligger också mig varmt om hjärtat.

    Men sporten har tyvärr en tendens att på nåt sätt slå ut alla andra program i vår TV….fattar inte vad det är för bugg 🙂 måste nog köpa en ny!

  10. Jag (och pensionärerna) ser Antikrundan och På spåret och sedan House, precis som du.

  11. Hej,

    Måste efter en lång tid av ”ubåtande” i din fantastiska blogg göra min närvaro känd 😉 Hittade hit via din syster/krutrut och nu har den blivit ett måste… ni kan verkligen sätta ord på känslor och fotograferar som gudar. Hoppas att jag får vara med på ett hörn… Trots att jag bor i en annan ända av landet och egentligen inte har någon anknytning. Men gemenskapen tror jag att vi har ändå – fastän jag med mina norska skogkatter då… Titta gärna in!

    TV-serier. Jag älskar oxå de danska. Underbara som få. Brottet följer jag slaviskt nu. Innan dess var det Mordkommissionen, sen var det förstås Örnen (Hallgrimur… I like). Allt de tar i blir guld! Anna Pihl kollar jag oxå på, även om kvaliteten är lite sämre, hon spelar inte med riktig övertygelse tycker jag. Men det är min privata åsikt 😉

    HOUSE! I love. Så mycket. Livet har börjat nu igen när säsongen har börjat. Tisdagen är helig.

    Vad säger du om Mord i sinnet? Ännu en serie som är fantastisk. I like him. A lot too.

    Sen har vi numera en ny favorit, men med en humornivå som inte är direkt barnvänlig. Därav sändningstiden – 22.35 på torsdagar på TV4. Californication. Vanebildande och mycket sarkastisk. Don´t miss.

    Till nästa gång – take care. Och fortsätt i samma stil!

    Hälsningar
    Malena

Kommentera

