Lördagsplaner

lordagsfjaril.jpg

På morgonen har vi satt upp lite tavlor, fixat och donat. En ganska så skön förmiddag som nu kröns av stadsvandring med efterföljande fika. Ikväll väntar Melodifestivalen, Olle ska rösta ”ungefär tusen gånger på Amy Diamond” och vi andra ska äta ostkrokar med bästaste familjen AM.

Tack så jättemycket för alla kommentarer som trillar in. De betyder massor för en liten flicka som mig.

Vad säger ni förresten om fjärilen? Jag och barnen var på Blomsterlandet och spanade runt. Olle ryckte mig i armen. Kom mamma, jag vill ge dig en sak. En orange fjäril.

Nu sitter det en orange fjäril och tittar på oss när vi äter. Det är kärlek det.

One response to “Lördagsplaner

  1. Jag tycker att fjärilen är underbar!
    Kan tänkas längtar även sonen till sommaren?

Kommentera

