For you my darling

Jag har tidigare skrivit om människor som betyder mycket för mig. Den viktigaste är ännu inte omnämnd. Därför blir han det nu. På alla hjärtans dag. Kan väl inte passa bättre.

Han är en människa som inte vill stå i rampljuset, hatar när blickarna riktas mot honom. Därför tar jag inte i så jag storknar, han måste ju klara av att hantera detta också…

Min M är anledningen till att jag fortfarande fungerar. Utan honom vore jag ingenting – nada. Han har stöttat, peppat och funnits till under alla år. Stått pall när det blåst hysteriskt och satt sig själv åt sidan när jag hade det som värst. Han är min allra bästa vän, vet vad jag tänker egentligen före jag själv gör det. Han får mig att skratta, le och må bra.

M gör hela min vardag till en mycket bra vardag. Han gör mina festliga stunder festligare. Han är den som jag vill ha och det är väl väldigt bra att det är ömsesidigt. Att han fortfarande tycker om lilla jag. För vad skulle jag göra utan min M?

Därför tänker jag spela två låtar för mannen i mitt liv. Den första är riktigt, riktigt dålig – men du fattar ändå va, M? Den andra tycker jag säger allt om hur det känns.

Vi ses ikväll älskling, ha en bra dag på jobbet.

3 responses to “For you my darling

  1. Tack för dom vackra orden. ÄD! / M

  2. ICA maxis handdukar. ca 24 kr, billigt, billigt.

    Älskar er!

    KRAM LISA, RUT & GUNDA

  3. Finfina ord.. jag ska sno konceptet att dedikera låtar till den lilla stora gudinnan i mitt liv…

Kommentera

