Att leva med en snart treåring

   

När man är snart tre år är det inte långt mellan de olika känslorna. Väldigt nära rättare sagt.

13 responses to “Att leva med en snart treåring

  1. Hahahaha väldens bästa Majken!

    Gullunge!

    /Love Lisa

  2. Korv med ketchup idag kanske?

  3. Lisa: Snarare till lunch igår. Dock samma Majken. Även temperamentet. Kan inte ens ana varifrån det kommer…

  4. Haha underbart! Fyra bilder är mer än femtusen ord…

  5. Åååå, de är ju underbara… Har Lisa berättat om Samuels känslobok?

    Hoppas lillprinsen kryar på sig snabbt!

    Kicki

  6. Efter ett 3-årsutbrott på ca 5 minuter visade jag bilderna för Alice – då kom skrattet tillbaka och tjejen blev glad igen. Citat: Men…det ä ju min Majken mamma!!!
    No more tears!
    Som sagt – humörsvängningar är vår vardag!

  7. SKYLL INTE PÅ MIG IAF!!!! Carlstedtsgenerna… kanske, men bara kanske…

    Puss

  8. Surläppen känns bekant även hos oss. Helt otroliga bilder. Majken är ju bara hur go som helst. (Fast det kanske är för att jag bara ser stillbilderna och inte hör trotsskriken, he, he)

  9. Jodå, jag vet hur det är. Puh!

    Krama alla där hemma.

  10. Söt är hon iaf=)

  11. Vilken fantastisk repertoar av ansiktsmimik! Bilden längst ner till hö är min favvo. Underbar.

Kommentera

