Lillasyster

Jag har nyss pratat med min lillasyster och är varm i hjärtat. Ofta när vi pratar med varann – eller alltid – är det känslor inblandade. Vi skrattar, gråter och skriker. Är förbannade, ledsna eller happyhappy. Det känns sunt eftersom känslorna innebär att vi har en relation, även om den inte alltid är busenkel.

Lillasyster lever i detta nu livet i de södra delarna av landet. Hon lever sin dröm och efter år av frågetecken verkar det som om de har vecklats ut och blivit flera utropstecken. Jag är så rackarns glad över det faktum att talangen frodas, att hon får göra det hon är så bra på och att hon fattar sin egen storhet.

Så – till LisaLove – njut av våren och möjligheterna. Fancluben uppe i norr har bara väntat på det här.

4 responses to “Lillasyster

  1. Ansluter mig till fancluben och hejar på lite extra.

    Håller tummar & tår för att det inte är första & sista gången, utan början på något stort.

  2. Nere i Malmö sitter Lillasyster i en solig park och gråter just nu. Dock inte av sorg utan för att inlägget som hon nyss fick uppläst i telefonen berörde där det skulle. Fint.

    PS. Ansluter mig till fancluben.

  3. Jag har varit med i Lisas fanclub sedan typ 1986…

  4. Lisalove fick ett inlägg uppläst i en park i söder, det var som att höra kärlek i ord. Jag älskar dig som smset löd & jag är för en gångs skull lycklig på riktigt. En stor, märklig & viktig känsla har jag insett.

    Tack för orden i luren, tack för orden i blogg, tack för att du är du.

    Jag hjärtar dig.

    Kärlek/L

    ps. Tack J, A & Juno… fancluben har nu fyra medlemmar. STORT! *niger & bockar

Kommentera

