Eurovision

Den här tyckte sonen var bäst och det är också den som sitter som ett smäck så här några dagar efter. Medge att du kan refrängen efter en lyssning. Bra? Nja. Allsångsvänlig. Oh yes.

Den här tyckte jag däremot var den bästa, fråga mig inte varför. Kan ha att göra med att han verkade bry sig oerhört lite om hela spektaklet i Belgrad. Som jag också gjorde där i slutet. Iddes inte engagera mig i vilket öststatsland som skulle vinna – kändes bara som om det kvittade till slut. 

 

 

6 responses to “Eurovision

  1. haahah ja hejade på frankrike jamed 😉

  2. Jag säger ingenting så har jag ingenting sagt…

  3. Det är nog bra det… 🙂

  4. Tyckte att det var väldigt ovanligt med ett engelskasjungande franskt bidrag.

  5. Frankrike var bra, har spelats ganska mycket på P3.
    Men annars diggade jag danmark!!!

  6. Detta var min favvo också. Ska vi bilda musikklubb du och jag? K H

Kommentera

