En varm kalaskväll i Bullerbyn

 

 

 

 

2 responses to “En varm kalaskväll i Bullerbyn

  1. Hoppas gårdagen var lyckad!
    Du, såg i norran att kåffe in nu har öppet till 22.00 mån- tors.

  2. Jag tänkte nog givetvis att hädanefter skulle jag och du börja gå och fika istället för du och min fru… Underligt nog minns jag dock inte att jag har skrivit in den föregående kommentaren….

    Misstänker därför att det kanske ska vara FRU Ejrevi som skulle skriva det hon skrev, men glömde ändra namnet. Vad tror du?

Kommentera

