Helg och utmattad

Söndag och jag är tillbaka. Efter en helg som varit intensiv med bland annat en rejäl möhippa för fina vännen Ewa kan man sammanfatta läget så här:

Ont i halsen, har sjungit Lille du mer än en gång. Förkylning på ingång dessutom. Söndagscykeltur. Har danska ord i huvudet, vill uttala allt med en dansk touch. Lerduvor. Trött i huvudet, småbarnsmammor mäktar egentligen inte med 15-timmars möhippor. Clownklänning som blev en förälskelse direkt. Buffé. Trött i kroppen, ovanligt. Mygg. Det är roligt med 15-timmarsfester. Glad, det har varit en bra helg. Bra, men krävande.

Visst har jag dessutom informerat om att det är ynka fem dagar innan fröken Soof får gå på sommarlov? Känns helt okej.

Jag återkommer imorgon med lite bilder. Nu ska jag s……o……v…….a.

2 responses to “Helg och utmattad

  1. Den hvite frun

    Menge tak en en gang, lille du. 🙂

  2. Ser fram emot nya utmaningar när vi övergår till danskan som vårt kommunikationssprå. Grymt mycket tack för senast, du är en fena på mitt modersmål 🙂

Kommentera

