Uterum

Nu börjar man se hur stort vårt uterum ska bli och det känns mycket tillfredsställande. Ska bli ett stort nöje att avklara surströmmingspremiären i vårt nya rum med glas.

I övrigt händer det inte så mycket en kväll som denna och rackarns vad skönt det är. Stiltje är ett mycket fint ord just nu.

Imorgon examen. Imorgon frihet. Nice.

2 responses to “Uterum

  1. Va härligt med nytt uterum men vad ohärligt med sura strömmingar! 🙂

  2. Jag har tänkt på det länge…Men nu ställer jag frågan:

    – VEM ska ringa Sköna Hem? Om ingen annan gör det gör jag det!
    …antingen ljuger kameran eller så bor ni i ett fantastiskt omåttligt perfekt avvägt smakfullt och vackert hem!

    Ang. fisken, den är så MUMSIG att jag och mina suringkamrater till och med tillägnat den en liten blogg! Bloggen är mest till för att vi ska kunna hålla kontakten inför stundande suringpartyn!

    Nån som är sugen?
    http://suring.wordpress.com

Kommentera

