Mina fina

Första lediga dagen är nu avklarad. Det har varit glada miner och happyhappy hela dagen. Vi har gjort fint på gravarna tillsammans med Stålmormor och det har varit en mycket fin dag. Såna här dagar känner man bara att man skulle vilja vara hemma jämt med mina två darlings. Hemmafru – varför inte?

Mikke efterlyste musik inför deras stundande förlossning. Jag vet då vilken jag skulle välja. Fina fina Chicksen har gjort det igen. Varsågoda familjen Ejrevi, här är mitt förslag:

 

5 responses to “Mina fina

  1. Vilken fin syskonbild! Tänk om de alltid såg ut så där 😉

  2. Mmm.. tack för tipsen! Jag gissar dock att underbara fru E skulle gå i taket om en sån ”segdragen” låt hamnade på vår BB-cd. Tyvärr. Me like a lot dock.

  3. Vem skrämde syskonen Hedman? Stackars barn. De måste få komma hem till deras moster. Bland hundar & dammråttor…

    Love/Lilsis

    ps. Mannen hälsar att tatuering i munnen går ju inte… med tanke på att det redan är fullt därinne med en massa rappa meningar… Vet inte alls vad han menar. Hmmm :/ .

  4. :-/ testar smileys…

    🙂

    🙂

    😉

    😉

  5. Första dagen på sommarlovet är bland det härligaste som finns!

Kommentera

