Redo för att fälla en liten tår lillasyster och ni andra?

Titta i så fall hit:

 

9 responses to “Redo för att fälla en liten tår lillasyster och ni andra?

  1. Jaha… då blev du den som fick rätt. IGEN. Lipsill är jag & nu vill jag ha en Christian. Julklappen till Lisan redan beställd eller?

    Puss

  2. Ååååh… ibland kan jag inte annat än vara ledsen över det faktum att min annars så underbara fru är fullkomligt allergisk mot alla slags pälsdjur. Underbart litet filmklipp.

  3. thisislitengrarightnow

    Oj, oj, vilken fantastisk liten videosnutt. Tur att jag hittade hit och fick se den. Vill dock se mer!

  4. Mållös, helt enkelt. Hade väntat mig något sådant där sjukt klipp där lejonet kelar och så BAM har den huvudet i munnen. Men det var vackert endast. Vackert. *snyft*

  5. Tårarna trillar!
    Tack för en glädjefullt ögoblick såhär en regnig dag!

  6. Oj, tänk att en liten film kan framkalla så många tårar så fort. 🙂

  7. Och så säger vissa att djur inte kommer ihåg, eller hyser såna känslor. Herregud, vad jag grinar… Vad fint!

  8. Tror jag har sett filmen 10 gånger nu och den framkallar tårar varenda gång! Så underbart och såååå mycket glädje och kärlek!

  9. Andra gången jag ser filmen och klumpen i halsen är ett faktum. Underbara, underbara djur!!!

Kommentera

