Stuvängen calling

Ett snabbt inlägg från Sveriges västra sida: Kolmården var mycket bra – dyrt, men bra. Nu befinner vi oss i ett litet soldattorp mitt ute i ingenstans. Ett fint ingenstans dock.

Idag – sol, bad, krabbfiske och loppis. Anneli – en Bumling gick för 775 kronor… Ikväll skaldjurskalas ute i trädgården. Imorgon – Smögen.

Låter inte det bra så säg.

5 responses to “Stuvängen calling

  1. Härligt att vara på väg på semestern. Jag skrattade gott åt bilresan, men igenkännande och snart är vi i samma läge så skrattar bäst som skrattar sist. En veckas jobb först. Känns tungt. Verkligen fin blogg! Hälsa M,O,M och L

  2. Ja nu måste vi verkligen ladda för vårens spanar sväng. Det finns ju fynd….

  3. …ojoj, vilken bilresa genom Sverige, spännande minst sagt;) Vi ”råkade” visst inte ses i Stockholm…ska jag vara ärlig så kollade jag väl kanske inte riktigt efter dej, hade fullt sjå med min familj…Jag är på hemmaplan igen, skönt, men vi hade det såå bra på vår resa att jag vill tillbaka!!!
    Eran resa verkar bli minst lika bra, åh…Smögen, dit var vi förförra sommaren, det var bäst! Ha det fortsatt gott på resan…
    kramis

  4. Åh, lovely Stuvängen. 🙂

    Hälsa Ellebelle å Irisen så gott!

  5. Det låter som om ni mysryser lite mellan orosmomenten och det är ju bra! Vi har mjukstartat familjeledigheten med Lycksele djurpark, där man kan konstatera att karusellerna och ponnyridningen var bäst. I alla fall om man är fyra år. Jag tycker nog att fjällrävarna med sitt aptjatter var roligast. Hoppas att ni har det toppen!! Kram H

Kommentera

