Semesterbilder avsnitt 4

Styrsö. Visst kommer ni ihåg?

 

 

 

 

3 responses to “Semesterbilder avsnitt 4

  1. Styrsö ser rent fantastiskt ut, som Bästkusten gör i sin helhet. Serviskrönikan lästes på morgonkvisten före du printat in den i min blogg, frågan frågades & svaret blev ett nej. Fast det var inte illa ändå tycker jag eftersom en servis räcker gott & väl… frågan är bara vart min egentligen är nerpackad?
    Nåja.

    Allt väl härhemma. Idag har det varit effektivt. Badat, solat utan hundar & uj vad skönt det var! Sen efter det har det dålig samvetet tämjts & brukshundsklubben har fått ett besök (vi åt jordgubbar, fuskkörsbär & melon samt drack kaffe…) efter det fick hundarna ett dop & en massa sandbus. P ägnade sin longboard en stund medan jag var duktig & väntade vid en galen backes slut. Sen gluttades det på Ostindiefararen som parkerat fint i vår hamn.

    Det var min dag. Imorgon är det bröllopsfotografering & sen ev agilityfotande med Juno & P.

    Puss/Lilsis

  2. ps. Vem silikoninlägg tog ni ur 😉 ? ds

  3. Men vilken häftig himmel över hamnen!!

Kommentera

