Å.N.G.E.S.T

Jag återkommer när morgondagen och första arbetsdagen är avklarad. Tills dess ligger jag lågt. Mycket lågt.

4 responses to “Å.N.G.E.S.T

  1. Du.

    Världens vackraste storasyrra… Lägg av med dina dumheter om skavanker & uglyness. Finns de som har det värre… typ den lillasyrra som du kallade giraffhals som barn & som fick höra att det var likt morfars.

    😉

    Friska, krya & ganska trevliga skulle jag kalla oss. Det klår snyggkort anyday!

    Får jag ha kvar det på bloggen eller ska jag kasta dit ett springkort?

    Love/Lilsis

  2. Error. Ekorrsatan visade sig vara fel svar, rätt svar ges vid senare tillfälle. Typ i en lur…

    Bloggsvarsmani? Du? Nej, nej. Var fick jag den ideén ifrån.

    Förresten skiter sig allt i min sovrumsplan, HJÄLP MIG!!!

  3. Jennifer Aniston, jag säger bara Jennifer Aniston…

  4. Hoppas du överlever!=)

Kommentera

