Fikastopp

Nu är det officiellt. Soof ska försöka att inte fika i tid och otid. Därmed inte sagt att det är slut på livets goda. Det skulle ju bli alldeles för trist. Nej, fika med måtta. Inte i vansinne. Det går väl an Charlotte, Lisa och ni andra oroliga?

5 responses to “Fikastopp

  1. Måttlighet ska oxå bli mitt motto, vi kanske kan peppa verandra 🙂 Just nu lider jag av att se resultatet av sommarens omåttlighet, men, men det väl aldrig för sent att ta tag i det omåttliga frossandet – eller hur?

    Natti natt C

  2. Jajja… måttligt men där drar jag gränsen. Jag är med på resan. Men överdriver du så kapar jag denna deal.

    Kram

  3. Så länge du fortsätter att bjuda mig på gottgott fika är det helt okej för mig.

    Jag försökte ”chatta” med dig på jobbet via first class idag, men du dök aldrig upp trots att du var retsamt konstant online.

  4. Här har vi tomma frysar- inget fika så långt ögat når. Det är bra att inget ha för då finns det inget att ta fram. Om det kommer någon ”objudd” får denne någon smörgås eller fruktsallad. Det funkar. Lite isglass har vi, att ta fram till barna, men thats it. Måttlighet är nog bra, lyxar man jämt blir det inte lyx utan frosseri…och det har ju sina baksidor. Kramar h

  5. Pingback: Top Posts Svenska « ابرلینک

Kommentera

