Finally

Efter en timmes drickavatten-hämtaPippiparaplyet-snällamammakliamigpåryggen-måstebarakolla-vadgördumamma-kramas-hämtanyaigelkottfamiljen-drickavatten-snällamamma-Olleeee-lämnaPippiparaplyet-tändalampan-snällamammakliamigensistagång-snällamamma så sover äntligen lilla söta fröken H.

Nu börjar min egentid. M är på hockey och jag sitter och läser Pernilla Wahlgrens blogg. Hur konstigt det än låter så gör jag faktiskt det. Det kan man ju också göra en tisdagskväll.

Vad gör du?

6 responses to “Finally

  1. Pratar med StelloBello medans, Mikke och Sander är på Hockey!!!

  2. sitter och grämer mig över hur dålig mamma jag varit på sista tiden. Ingen tid, ork eller tålamod. Vi har gått varandra på nerverna sista två dagarna, jag och 2 åringen. Hon uttråkad av att inte få dagis stimulansen och jag över att inte kunna varken vila eller uppfylla hennes behov. Det ständigt dåliga samvetet. *suck*

  3. har just bläddrat mig igenom nya IKEA-katalogen som kom hit idag, en liten högtidsstund 🙂

    ….Vidare zappade jag förbi en dokumentär som heter ”Hjälp! Jag kan inte sluta fisa”, och landade på en SVT-intervju med karsloken Sven-Bertil Taube.

    TV:n har stått tyst och kall hela sommaren, men nu tar den sina första trevande steg ut i stratosfären igen 🙂

  4. Läser inte Pernilla Wahlgrens blogg men däremot din. Äter gröt också. Tittar med ett halvt öga på ljudlös tv och lyssnar med ett halvt öra på radio. Och funderar på morgondagen.

  5. Äter singoallakakor, tittar på de grå molnen som svävar utanför fönstret och lyssnar på Indy som leker med en pipleksak.

  6. Nope ingen Lyllo är jag… (det fanns redan) fucking, dammit & pisspannkaka. Filibabba med dessutom…

    Lisabisa kanske?

    RING MIG IMORGON! I NEED YOUR HELP! Bitte…

    Puss

Kommentera

