Curious

Nyfikna? Tids nog så berättar jag. Just nu hoppar jag mest högt.

Nu väntar film och glass efter en tur på Matfesten med Ejreviarna. Känns bra. Fredag är en mycket fin dag.

5 responses to “Curious

  1. Nyfiken så att det blir plågsamt. Har tusen idéer vad det månde vara. Alltså har du också lika många möjligheter enligt mig 🙂

  2. Jag har två troliga ideèr känns det som!!

  3. På tal om ingenting. Majken börjar ju snart skolan. Tiden går ju så fort Här är skolväskan…:
    http://shop.sprall.se/webshop/shop.asp?group=2&view=1&query_type=&maxhits=&article=50%2D101Rd&query=

  4. Nu blev jag ju ännu mer nyfiken i en strut…

  5. Väldigt, väldigt nyfiken!! Har absolut ingen aning! Brukar tjuvkika här alltsom oftast, har blivit lite beroende av soofs tankar och filosofier!!
    Hoppas att allt blir som du vill!
    Håller tummar och tår från en som oftast läser och aldrig skriver! Anna

Kommentera

