Happiness

Fast regnet hänger tungt över 0910 och asfalten är mörk av nattens väta så lyser det en gigantisk stor sol över lilla fröken Soof. Molnen börjar skingras och i horisonten syns den blå himlen. Jag hoppar högt – men står med båda fötterna på jorden. Det flyger fjärilar i magen, men jag låter dem hållas.

Det kanske är min tur nu. Men bara kanske.

Kanskekanskekanske.

8 responses to “Happiness

  1. Nu blir man ju förståss lite nyfiken…

  2. Nu blir man ju förståss lite mycket nyfiken…

  3. Nu blir man ju förståss lite mycketmycket nyfiken…

  4. Nu blir man ju förståss lite väldigt mycketmycket nyfiken…

  5. Rackarns. Jag är också nyfiken i en strut. 🙂

  6. Vår bästaste dator är ”död” och på reparation hos lillebror, så det blir inte många inlägg från väst på stan nuförtiden…

    Men nu måste jag ju flika in och säga att nyfikenheten är enorm även här!!! What???

  7. JAG VET HAHAHA!

    Pilutta er & Soof är bäst ingen protest!

  8. Hur kommer det sig att du har något spännande att berätta och inte berättat för mig…?! Man får ju spatt av nyfikenhet! Jag får lov att ringa, men just nu svarar du nog inte. Lördag kväll var det väl lite party och matfest. Huset som Peter och jag spanat på i all anspråkslöshet är UTE! Vi ska på visning på torsdag. Hej hopp! Kramar H

Kommentera

