Lovebombing

I mitt allra käraste och bästaste program – Knesset – ägnade man sig en gång i tiden åt lovebombing. Man överöste en person eller företeelse med uppmuntran, fina ord och kärlek. Ägnade tid åt detta med kärlek. En fin tanke, det här med lovebombing. Helt klart något vi ägnar oss för lite åt i denna värld.

Idag har jag blivit lovebombad från alla de håll. Hon med den perfekta mixen av allt som intresserar mig, hon som alltid kommer med fina, intressanta och nya inredningstips och hon som beskriver en vanlig, himlastormande vardag så bra – alla har de överöst mig med kärlek idag och det gör mig så glad, så glad.

Jobbig jobbdag och ris på köksgolvet till trots – det är en bra tisdag gott folk. Kärlek gör en glad.

Jag återkommer när två små sover – nu sopa ris och stöka in i diskmaskin.

Härligt.

6 responses to “Lovebombing

  1. Åh, vad härligt att bli lovebombad! Du har nu en alldeles ny prenumerant. Har suttit och läst lite på din blogg idag och tycker du skriver så fint. Så öppenhjärtigt och intressant.

  2. Ta nu och lovebomba även din kära M, en klippa när det gäller att bära fönster! 🙂 Hoppas marmorskivan kommer väl till pass… Dammet ingår!

    Vad kul med utmärkelserna! Men vi i din fanclub är ju inte direkt förvånade att fler fastnar för bloggen och bilderna.

    Och nyfiken är jag ju fortfarande… När släpps bomben? På fredag? Please!

  3. Pingback: En mammas dag - Weronica » Eftermiddagsmusik

  4. Jag hittade hit för första gången i dag, tack vare Weronicas blogg. Ska se mig omkring lite! 🙂

  5. De prickiga sängkläderna. Over! Do you copy?

Kommentera

