Berättelsemusica

Jag har sagt det förr. Jag gillar Chicksen och jag gillar sånger som berättar en historia för mig. Därför är detta riktig Soofmusica.

I övrigt blev det en bra dag idag. Behövdes efter några dagars hängamedhuvudet. Pusselbitar har fallit på plats. Jag kan se att det jag så länge velat göra inte ligger så långt bort ändå. I en lightversion. Men dock. Men dock. Det är ändå det jag allra helst vill göra.

Det blir nog en fin höst ändå.

2 responses to “Berättelsemusica

  1. Så det är nära nu?? Lovely om så är fallet. Du är värd all framgång och lycka så good luck och rock on!

  2. http://www.minirodini.se/

    Kanske både något för mr Ejrevis smak & din Soof?

    Puss

Kommentera

