Idag

 

 

 

 

 

8 responses to “Idag

  1. Är detta marmorfönsterbrädan jag tänker på?? Eller var den för smal?
    Fina bilder förresten! Känner att det var en galax sedan vi sågs och besökte varandras hem. Mitt är dock under ombyggnation på många fronter… Pappelinamattan glädjer mig dock i källargången!

    Kanske planerar vi in en ”toalettfest” lagom till jul, ho, ho 🙂

  2. Åh, vad fint! Själv bor jag bland ouppackade kartonger och längtar efter ett hem. Sådana små ”träklockor/mobil” ni har på väggen har jag också. Vad fint att göra så, jag kanske härmas 😉

    Trevlig helg

  3. u-n-d-e-r-b-a-r-a bilder!
    Du både skriver bra och tar fina bilder – jag är både imponerad och avundsjuk (och en trogen läsare),
    Trevlig helg!

  4. Jag är fortfarande avis på den lediga fredagen, men det går nog över… Erika kom för övrigt med finfina news om fröken Soof och jag jublar för din skull här hemma i radhuset. Och det är inte den fina luggen eller hårfärgen jag jublar för – även om fru E även givit dessa mycket väl godkänt.

  5. Ert hem ser alldeles underbart fint ut, vill bara se mer och mer och mer 🙂

    Och du tar så finfina kort!!!!!

  6. Va fint ni har!

    Älskar stringhyllan med pocketböckerna, jag vill också ha men eftersom jag har så många pockets så skulle det koste en förmögenhet med string. Har några gamla med cd-skivor i och det är så snyggt!

  7. Jag tycker ni verkar ha ett helt superduperunderbart hem, sånt som jag vill ha;) HELFINT!!!

  8. Ibland får mina ögon skönhetschock. Idag var en sån dag. Underbara vardagsbilder.

Kommentera

