Ledig ledig, oh så ledig

Doften av citronsåpa ligger lätt över över det lilla vita huset. Barnen går omkring i rufsigt hår, Idomin på halsen och själv går jag omkring med ett nöjt litet leende på mina läppar. Fredag är en bra dag. Nu bullbak. På återseende. Snart.

2 responses to “Ledig ledig, oh så ledig

  1. Ååh ljuva bullbak.. jag misstänker att fru E får njuta av dessa bullar och möjligtvis en kopp te under dagen? *SUCK* Om man ändå vore ledig…

  2. Även om jag får njuta av bullar är det inte säkert jag hinner.
    Vi har ju som sagt dop i morgon, men jag knackar nog på för att se frisyren i alla fall. (på vägen när jag går till insamlingen)

Kommentera

