Onsdag

Jag känner ibland att jag tappat orden. Blivit stum i mitt skrivande. Därför slänger jag in en massa bilder och låter dem få berätta det jag inte kan få ner på pränt. Så kan det vara. Jag sparar på mina ord en kväll som denna. Känns rätt befriande.

Vad gör du ikväll? Om du har orden – berätta nåt kul för mig.

5 responses to “Onsdag

  1. Hittade precis mina ord igen efter några dagar utan, men om jag har nånting roligt att berätta vet jag alls inte. En onsdag under täcket till stor del, med huvudvärk och filmtittande, sen lite skjutsande till träningar, grädda plättar till alla, klippa nästantonårstjejen, dricka massa te i värmeljusskenet och nu läsa bloggar medan maken vilar mot min axel. Livet en onsdag i september.

  2. …skönt att höra att andra tappar sina ord, det är svårt att få ut dem ibland, själv är jag mest trött, jättetrött, jobbat em, varvar ner vid datorn fast jag inte borde, måste upp å lämna son på skolan imorgon…jobbiga em veckor…ingen sömn, sena kvällar/nätter å tidig morgon…sover lite extra till helgen som kompensation, om det nu hjälper.?!;)

    god natt

  3. Har själv tappat sömnen. Lillgubben har fått tillbaka sina eksem. Han och jag låg vakna mellan 24.00 och 03.00 och hatade kliande ben. Sovmorgon idag.

  4. Gårdags kvällen tillbringades i vanlig ordning däckad i soffan efter att lilla hjärtat somnat. Varje kväll känns det som om jag ska växa fast där och jag önskar att jag hade en hobby att tillbringa kvällarna med hemma. Problemet är att när man pluggar hela dagarna så verkar fantasin och orken ta slut så där frammåt åtta snåret… Förslag?

  5. Sander ska dra ett skämt för dig och Mattias när vi ses 😉
    Riktigt kul kille!!

Kommentera

