Argbiggan

Lillasyster är arg. Jag hukar mig i stolen och hoppas att vrålet inte når 0910. Jag kan dock förstå ilskan. Så gör man ju bara inte. Tycker jag. Därför hejar jag på henne i jakten på copycaten. Go Lisa!

2 responses to “Argbiggan

  1. Vi är många som står på hennes sida. Helt och fullt.
    Go Lisa Go!

  2. Ja fasen också. Nu får tjuvtakterna sluta!

    Tack Bigsis för hejjarropen! Fast jag kan se att du gömt dig? Är du rädd för mitt humör? Myyyycket konstigt 😉

    Love/L

Kommentera

