Tack

Tack så mycket för den 9 oktober 2008. Det har verkligen varit en helt otrolig dag, fylld med glada människor som sett, läst och funderat. Jag har fått varma kramar och massor av hejarop från kända, okända och otippade. Jag är så lycklig ända in i hjärtat, det ska ni veta.

Det här behövde jag.

8 responses to “Tack

  1. Varsågod! Det är du onekligen väl värd. Och angående din kommentar i min blogg vill jag bara påpeka att vi vet. Mycket väl.

  2. Du skriver så man inte vill sluta läsa. Och du tar otroligt fina bilder. Lycka till med Norran.

  3. Because you are worth it!

    Känns inte detta SÅ du?

    http://www.klevelandord.com/vaggkalender.html

    LOVE/Hon som önskar medvind kändes

  4. Å vad roligt att höra att du fått så mkt positiv feedback!

  5. Vilken fin blogg du har! Fastnade. Jag som skulle hinna så mycket annat! Hoppas du har en mysig helg. Ses till veckan.

  6. Du är en inspiration! Hade aldrig läst en blogg tidigare. Nu har jag en egen.. Fattar inte riktigt hur allt funkar än, men dock. Stort grattis och tack för inspirationen.
    Massor med kramar från Liza fd Thylin

  7. Du är en inspiration! Jag hade aldrig läst en blogg förut (grottmänniska, jag vet). Nu har jag en egen, tack vare dig!
    Stort grattis och tack för inspirationen!
    Massor med kramar fr Liza fd Thylin

  8. Grattis till norranjobbet, värst vad de anstränger sig för att vi ska börja prenumerera.
    Det kommer att bli grymt!

Kommentera

