Senaste…

… dryck: Ett stort glas chaite med skummad mjölk.
… resa: Dagsutflykt till Luleå, före det en roadtripp runt Sverige.
… upptäckt: Vad många vi har blivit i detta forum. Välkomna alla nypåstigna på den här resan i min värld.
… tv-program: Inspelat Greys, en ren njutning en söndagkväll. Fullkomligt älskar Meredith, George, Izzie och de andra.
… mat: Stekt sill. Gott.
… färdmedel: Cykel i motvind.
… telefonsamtalet: Med en förälder i klassen.
… sms:et: Till och från Erika.
… kramen: Den kom från sambon och platsen var ett kök fyllt av matos.
… onyttiga: Croissant med Nutella i. Mycket fina saker.
… aha-upplevelsen: Mammas kitschiga snigellampa i barnens fönster. Lyser gult och gult är inte det minsta fult.
… känslan: Trött.
… radiokanal: P3. Jag gillar P3. Funkar alltid.
… bok: Gretelise Holms tredje bok. En deckare, riktigt bra.
… film: Kan jag inte ens komma ihåg. Är en tv-serietjej.
… tanke: Måste ta tag i det mesta.

Vad var det senaste i ditt liv?

7 responses to “Senaste…

  1. Ska man se detta som en utmaning måntro?

  2. Händer inte så mycket just nu. Låter som en kråka när jag pratar, en combo av partaj med jobbet i lördags och förkylning tror jag.
    Emil undrade vad det var för språk jag pratade när han kom hem i söndags så man kan ju undra.
    Vilken fin skänk ni lyckats hitta. Längtar till att läsa nästa krönika på torsdag. Vad kul att du fått sån fin feedback, visst värmer det i hjärtat. Ses snart? Kram Eva

  3. Jag knycker din ”senaste” och tänker till på min blogg!

  4. Mikke, visst kan man tycker jag 🙂

    Hoppar in till mig..

  5. Okej, om SälAnna tar det som en utmaning så tar även jag det som en utmaning och hoppas in till mig… Fast kanske först ikväll skulle jag tro…

  6. Tar nog med mig den till mig med! Du… har du skickat Norran?

    Kram & puss

  7. Senast utlästa: Kangers bok och jag tycker nog att den var helt ok- inga floskler eller annat jox. Du mindes rätt. Kanske har han tappat stinget eller lagt sig till med trist skrivsätt.
    Godast idag: nybakat glasswienerbröd, min mormors solklara favorit och hon hade inte tokig smak alls!
    Fyndat idag: 35-årspresent till maken, plötsligt hängde den perfekta grejen bara framför näsan!
    Skönast idag: att jag ska gå och lägga mig nu, så fort jag stängt av burken. Ibland är man så trött. Hur ofta hör man talas om utvilade, fräscha och piffiga småbarnföräldrar..? ( Om man nu vill vara piffig, men i alla fall de första två). K Hanna

Kommentera

