Regn hos mig

Idag är det en sån dag då allt bara känns grått. Grått, jobbigt och frustrerande. Orden stockar sig och man skulle vilja skriva av sig en hel massa. Om det, om det och om det. Men Vem läser? Det är en fråga som man ställer sig och när man funderar på svaret inser man att de ord som skulle kunna skrivas i detta forum inte lämpar sig för allas ögon. En bloggares eviga dilemma gissar jag. Blotta sig eller skyla sig? Idag skyler jag mig för regnet och kryper upp i soffan med mjukisbyxorna på. Det är nog det enda rätta en dag som denna.

8 responses to “Regn hos mig

  1. Du ska låsa de inläggen du vill blotta dig i. Nu när du är kändis är det HELT ok.

    Hmm appropå vad du får… en kväll med Ben & Jerry? & en lillasyster med mindre ågren…

    Puss

  2. Är en av dom dagliga läsarna. Kanske borde ge mig till känna nu 🙂 Jag läser och blir inspirerad! Lås vissa inlägg, men fortsätt skriva!
    Även din systers blogg ligger högt på favoritlistan…
    / Sanna

  3. Säger som de andra, lås vissa inlägg, och ge bara de du vill tillträde till de innersta tankarna.

    Jag önskar att de hade en sån funktion på blogg.se med.

    En kram i regnet!

  4. Vill bara hålla med föregående talare! You say who, you say when, you say how much! Väldigt bra replik från allas våran Pretty Woman.
    Kramisar i höstmörket! Visst längtar vi efter snö?

  5. En sådan funktion; att låsa det mest privata är helt ok. Du väljer ju vem du delar lösenordet med. På det sättet visar du var skåpet ska stå! 😉 Jag tycker att du varit modig för att du vågar stå för dina ord du redan skrivit. Funderar på det… Ska man våga gå officiellt med sina bloggfunderingar eller inte? Ska man våga ta steget? En vacker dag blir det kanske så.

  6. Till alla kloka: En bra tanke. Men jag känner inte att jag vill vara en sån som står och delar ut VIP-kort till höger och vänster. Jag är ju mer en som säger Kliv på, vad kul att just du klev in. Men, som läget är just nu finns det saker som jag bara inte kan skriva om av förståeliga skäl. Det får helt enkelt bli allt annat som jag dryftar och snyftar över.

    Lillasyster: BJ, tror du att det räcker? Eller, jo det gör det nog. Om du bara bodde lite närmare skulle jag kavla upp ärmarna och ta tag i berget.

    Sanna: Hjärtligt välkommen. Vi bereder en plats åt dig i salongen.

    SälAnna: Kram på dig också!

    Liza: Snö? You crazy woman 🙂

    Brännströmskan – jag skulle läsa. Direkt. Kör igång. Du ska se att det lättar en del ok och kickar igång en massa ord. Berätta bara när du börjar så tittar jag in.

  7. Det ska kännas bra för dig. Det är ju därför du gör det här, eller hur?
    Guu va jag fnissade åt din kommentar hos mig. Högt för mig själv! I LÖVE SNÖ! He bli så ljust & he knarrar se schönt.
    Kramisar

  8. Har inte hunnit hit på några dagar – jobbet suger musten ur mig samtidigt som köket är utblåst och måste färdigställas innan inredningen kommer…mycket nu…och så ska jag vara i Stockholm imorrn och fredag – hinner precis hem innan Andedrs åker till LA i 10 dagar 🙂 Sen ska köket på plats och det ska bli grymt!!! Kramar från norra sidadn järnvägen 😉

Kommentera

