Det lilla extra

accessora

Jag är en enkel människa som gläds åt det lilla. Det behövs inte mycket för att göra mig hoppsastegglad.  Idag kom ett brev med två små prover på foundation som jag skickat efter från Accessora. De kom snabbt, måste ha skickats på direkten och sånt gillar man ju. Service är bra. Det var dock inte det bästa, för ur kuvertet trillar det även ut två små lyckopiller. Röda, fina hjärtan med en bedårande text på omslaget.

Sådana små gester uppskattar jag oerhört. Den omtanken betyder mycket och i mina ögon tjänar företag som gör det lilla extra något oerhört mycket på det. Jag känner att det ska vara en oerhört oduglig foundation för att jag inte ska klicka hem en sådan redan ikväll. Kalla mig lättköpt och jag ler och håller med. Lättköpt och glad.

Ett annat företag som också lägger ner det lilla extra är Cyberphoto. Jag har köpt alla mina kameraprylar därifrån och skulle aldrig drömma om att shoppa någon annanstans. Snabb service, trevliga så in i vassen och sen – det ligger alltid choklad i paketet. Som en bonus. Rakt in i hjärteroten.

Fint.

7 responses to “Det lilla extra

  1. Vem vill inte ha lite kärlek i posten? Eller choklad, för den delen? Är inte det samma sak, egentligen?
    Såg du nå världensbästa Grey´s igår?
    Kram!

  2. Håller fullt med ang cyberphoto! Man blir så hiskligt glad över det där lilla extra!

    Vilken bra krönika jag läste i norran idag btw!

  3. Verkligen spooky! En till mera konstig grej är att jag har varit inne på hunsports hemsida!! Till saken hör att jag nästan är lite hundrädd.. Fast ännu mer katträdd.. Tänkte att syster-ysterns artikel var där också.. Hittade tyvärr ingen.. Får smygläsa i affärn imorrn. Klippan skulle bli väldans förvånad om jag komme hem med en hundtidning. Det är ju i och för sig roligt att överraska.. Mycke babbel nu.. Njut av Grey´s!
    Kram!

  4. Åh, jag gillar också det där lilla extra! En bit choklad – ja, tack! 😉

  5. Ja du Sofie! Du har väl inte glömt tårtan som ingick i bilköpet som vi i byskebyn fick ta del av he he. Ha en skön kväll med din lyckopiller och din familj. dj

  6. Tusen tack för tipset har just dragit igång en webbshop och inte tänkt på att man faktist kan skicka med små presenter som tack för köpet!!

  7. Jag går också på allt som har med gratisgåver att göra. Såklart.

    Kanonbra krönika även idag. Log igenkännande. Jag har (skäms, skäms) sagt till mina barn. ”När jag var liten var det så lite tecknat på TV att jag ibland satt och tittade på testbilden. Där var det en klocka samt en pinne som åkte fram och tillbaka.”

    Vet inte vad jag skäms mest över. Att jag faktiskt gjorde detta eller att jag beklagade mig för barnen…

Kommentera

