Vissa dagar

Vissa dagar piskar snön ens ansikte och man ångrar att man steg upp. Vissa dagar piskar jobbet ens hjärna och man ångrar sitt yrkesval. Vissa dagar piskar tröttheten ens hela existens och man undrar hur in i fanders man egentligen ska orka med allt och inget. Vissa dagar vill man bara lägga upp fötterna och hoppas på en bättre morgondag.

Hur har ni haft det idag?

11 responses to “Vissa dagar

  1. Men en pissdag säger du? Sicken jäkla tur att den lider mot sitt slut. Drick styrketeet jag köpte & poppa till det med saffranshonung.

    Andas. Ta in. Andas ut.

    Pissdagar ska väck!

    LOVE/L

  2. Hoppas att du får en bra dag i dag torsdag. Hade väl ungefär en lika pissig dag som du…gissar jag! Kram Anna

  3. Torsdag. Sen ledigfredag, lovely. Visst?

    Kärlek/Lilsis

  4. Ja vissa dagar är bara sådana.

    Tycker mycket om ditt skrivna ord och framförallt tycker jag om det du skriver om dina föräldrar. Det är väl så när en känner igen.

  5. Jasså, du hade oxå en pissig dag igår? Jag ville bara fly, från ALLT, usch…men lite bättre idag. Har du en bättre dag?

  6. Hej…
    Att jobbet och tankar kring det kan äta upp den lediga, hemma-med-familjen-tiden känner man ju igen. Man blir så trött och orkar inte det man verkligen vill. Sedan finns det alldeles för mycket annat att också bli trött av. Och varför är det så förbaskat svårt att fokusera på de små ljusglimtar som ändå alltid finns? Mer guldkant i vardagen åt trötta småbarnsmammor (och pappor)! Kram Hanna

  7. Soof! Du har något att hämta på min blogg, om du vill förstås. Men du är guld! Visst vet du det, vännen! Kram från Cheesebay

  8. Min dag har varit alla andra dar lik faktiskt. Du vet mammaledig som man är så händer det inte så mycket.
    Trodde inte dessa ord skulle komma från min mun, MEN jag tycker det är härligt med snön!!!!

  9. Förstår vad du menar……
    Allt gick bra idag! Jag oroade mig i onödan för det jag pratade om igår. Tack förresten för den trevliga glöggkvällen och ha en skön helg!

  10. http://husmusen.blogg.se/

    H&M home, doesn´t it brighten up your day?

    Puss

  11. Jag saknar dina ord – vad gör du? Hur mår du?
    Hoppas det känns bättre idag (lördag).
    /Jessica

Kommentera

