Adventstid och efterlängtad tristess

Bloggtorkan som jag känt under en tid har förvandlats till ett bördigt område där saker blomstrar och frodas. Kanhända att bloggrekordet vad gäller antal inlägg på en dag kommer att slås eller tangeras efter denna dag i belägrat område.  Nu kommer även bilder från timmar som gick i långsamhetens tecken – men, rackarns vad skönt det var med lite boringness.

advent131  advent12

advent10  advent15

advent2

advent3  advent11

advent14  advent5

advent6

advent7

advent8  advent9

advent  advent4

8 responses to “Adventstid och efterlängtad tristess

  1. Jag njuter av detta frosseri i inlägg! Det är så välkommet här i min arbetssoffa! Kram Anna

  2. HAHAHA tänk vad många saker vi har lika. Men så hade vi föräldrar som alltid gav lika…

    Puss & kryapåer

  3. BTW kofta alá svart & en halsduk hittad. Städar lite i sovrummet.

    Vill du ha?

  4. Ringer dig i morgon om tider for kvallen och magsjukestatus i familjerna. Vill ju inte missa Salteatern! Vi ska ju stoppa ned dom i fickan och ta hem dom du vet, ha, ha! Alice har tryckt pa tangentbordet sa jag har tappat manga tecken med prickar pa….Kan ju latsas att jag ar lite internationell… Maste hitta ratt knapp som aterstaller detta, suck! Bra latar forresten! Stammer in pa det liv man lever ibland… Kram U

  5. Hej vännen, hoppas att Olle blir den ende drabbade så att ni kan få njuta av andra advent i lugn och ro. Ska kolla mailen och se hur det ser ut för söndag, för scarfarna. Jag ringer till dig imorgon. Kram
    Till Ulle: jag vet inte om jag är trött eller inte har bättre humor, men jag tycker att det var lite kul det där med att du låtsas vara internationell utan alla prickarna…fast störigt, det förstår jag.

  6. Åh, nu fick jag ännu mera julstämning. Så fina bilder. Och de vita skålarna är SÅ very najs.

  7. väldigt mysigt ser det ut, och fröken Majken är verkligen hur söt som helst.

  8. Vilken underbar teckning Majken ritar!!! Inramningmaterial ju! Och jäsiken vad fint ni har hemma…me like! Trevlig helg på er…

Kommentera

