Jag har aldrig…

1. Blåst mitt hår torrt med en hårtork. Tar alldeles för lång tid. Är istället alltid Lejonkungen med en svallande, yvig och frissig hårman.
2. Sprungit för att motionera. Svettig och andfådd är inte min melodi direkt.
3. Gillat Erik Gadd.
4. Rökt eller snusat. Har konsekvent stått emot grupptrycket och är därför gode nöjd över mig själv.
5. Tömt avloppet på toaletten. Tror att jag förmodligen skulle kräkas om jag var tvungen.
6. Varit på IKEA utan att köpa något.
7. Rakade ben på vintern.
8. Någon längtan efter julen.
9. Gillat mjölmat.
10. Tyckt om att prata i telefon.

Lillasyster utmanade och jag nappade. Så klart. Det kommer en fortsättning snart. Håll utkik.

2 responses to “Jag har aldrig…

  1. Hello!
    Känner igen dig:-)
    passar ganska bra in på mig oxå;-)
    Förutom det där med att svettas;-).
    Hoppas att vi kan träffas snart, saknar dig….
    Kram U

  2. Me like listor. Det gör du med.

    Märkbart.

    KRAM

Kommentera

