Jag har alltid…

1. På mig min förlovningsring. Den har suttit på mitt finger sen april 2000 och känns fortfarande helt rätt.
2. En plan för hur vi ska göra om hemma. Idag har jag börjat fundera på källaren. Lite väl tidigt kan man väl tycka.
3. Gillat vitlök.
4. Mjukisbyxor på mig hemma.
5. Älskat böcker. Jag läser mycket, men har fortfarande inte jobbat mig igenom första boken om Harry Hole. Måste ha gjort det till imorgon.
6. Velat skriva mer än jag gör.
7. Tyckt att jag har fantastiska vänner. Visst vet ni det?
8. Varit lugn och sansad. I alla fall om man jämför med vissa andra.
9. En stor saknad inom mig. Vissa stunder är den svår att hantera och acceptera.
10. Tyckt om att texta. Skriva fint och klottra – det är min grej det.

2 responses to “Jag har alltid…

  1. Kul lista! 🙂 Ja, plöj igenom din första Harry Hole bok nu, du kommer vilja läsa de andra direkt!

  2. Kväll i lillaPiteå och vi är hemma istället för på middagsbjudning. Minstingen mår inte så bra och att släpa en febervarm urlakad liten plutt på utfärd var inte att tänka på. Imorgon får det gå an att vara med pappa och syrran hos farmor en stund, dock. Hoppas att vi ses imorgon. Nu ska jag borsta barnatänder och läsa saga. Nattinatti, som S skulle ha sagt. Kram Hanna

Kommentera

