Dagens skrålahögtibilen

9 responses to “Dagens skrålahögtibilen

  1. Mm…den är kul att ta i till! Och vacker att lyssna på.

  2. Sanna Hedman Olofsson

    Jag kan verkligen inte sjunga. Och att klämma i till en sån här låt, när tårarna rinner, gör inte saken bättre. Fin som tusan, men jag är för blödig…

  3. En favvolåt. Helt klart. Kram H

  4. Magi! Det är bara så konstigt att det blir så väldans många stämmor när man själv sjunger. Mycket märkligt..

  5. Fullkomligt älskar både låten och filmen!
    kram

  6. Ha, ha. När jag skrålade till denna i bilen hade jag en känsla av att jag var en kvinnlig Körberg. Det är det som är så härligt med att skråla (ensam) i bilen. Inga gränser, det är pampigt, glatt och i ärlighetens namn bara en liten (pytteliten) gnutta falskt…

  7. Skrålandet sker direkt en sång dyker upp i bilen. Speciellt när man är ensam. .. Kram Anna

  8. Orkar inte ringa =)
    Så jag säger här att S är hemma från dagis pga av att det går magsjuka, de ringde och tyckte vi skulle vara hemma med tanke på Stellis.
    Du kanske kan ringa mig i morgon när du får tid, tänkte på present….

  9. Ååhh den här låten väcker så mkt känslor i mig,har nog gråtit floder av tårar varit arg mm. men den fick mig att komma tillbaka till ”vardagen ” efter min tunga period som jag hade ifjol 😉

Kommentera

