von Trapps säger God Jul

Igår när jag var och storhandlade satte sig min allra bästa sambo framför datorn för att göra något riktigt viktigt, nödvändigt och seriöst. Det tog en bra stund och han var mäkta nöjd över resultatet. Hans glädje över vad han åstadkommit gör att jag vill hedra honom och visa upp me and my family i detta forum. Allt för att sprida den underbara känslan av julen, denna glädjens högtid.

Njut, gott folk. Njut.

8 responses to “von Trapps säger God Jul

  1. Haha, söta ni var, de har gjort den mer avancerad i år, gjorde en ifjol och då var dansen mycket mer basic 🙂

  2. Ni var verkligen hur söta som helst! Ha ha ha! Hela familjen… Kram Anna

  3. Ho, ho, ho! Vi diggar Soofs ”likgiltiga, halvtomma” blick under showen… Tala om stoneface! 🙂 Förstår att Mattias var nöjd med resultatet – störtskönt!

  4. Det var faktiskt riktigt riktigt roligt! Ska försöka sno det till min blogg inom en mycket snar framtid.

  5. Ruskigt roligt! Särskilt ditt och M:s ganska likgiltiga uttryck i kombination till den käcka dansen. Skrattade faktiskt så att jag fick lite ont i magen.

  6. Ni som inte har besökt von Trapps bör få vetskapen att de sjunger i kör hemma… olika stämmor & allt… Det är därför de fick detta namn av en människa som lever sitt liv i tysthet & sjunger för & inte med två hundar…

    Viva la von Trapps….

    Kram till min galna lilla familj där tydligen bara barnen ler på kort

  7. Mycket underhållande. Ett litet lyft för oss mitt i magsjuketräsket. Kram H

Kommentera

