Julekort

Julafton var alltså här och vände. Med sminkdocka – spana in det strålande resultatet – och efterlängtat X-box 360. Med riktiga tomten – för visst finns han mamma? –  och finklädda raringar. Med Rocky Road och Blokusutmaningar. Med både det ena och det andra. Stort och litet. Svart och vitt.

Ja, se det var julafton det.

jul2  jul3jul6  jul4jul1  jul5

6 responses to “Julekort

  1. Så fina barnen var under julaftonen! Sen ser jag ju den riktiga tomten!!! Kram Anna

  2. Åh, jag var helt blokus-såld hela sommaren. Sååå roligt spel! 🙂

    Hoppas allt var bra med Elle, och lilla I också! 🙂

  3. Tycker mig ha träffat på denna tomtegubbe tidigare, ha, ha! Hälsa Elin från U.R.K.A och tacka för senast! Vi såg på videofilmen från i somras nu på julaftonen, så vi har dagarna i fräscht minne!
    Vi hörs framöver, nu skall jag laga plättar och utfodra familjen! Vi tillbringade förövrigt förmiddagen i B-hallen så Karl duschar och frid råder i övrigt på Dammgatan.
    Förresten – kanske Majken kan ge mig lite sminktips? Kanske det där läppstiftet kan dölja mitt saftiga stressmunsår…. ? 🙂

  4. Samma sminkdocka med en lika schnygg sminkning finns här i öster. Det rosa läppslippet hamnade även på stylisten…

  5. Majken visar onekligen talang vad gäller brukandet av smink.

  6. Tänk att Olle blev så ett med sin hatt. Majken var ju som en karamell hon också. Kram så länge, vi ses snart. Jag telefonerar och kollar av läget på tisdag.

Kommentera

