Idag nynnar jag på:

4 responses to “Idag nynnar jag på:

  1. Det är verkligen en låt som poppar upp i huvudet ibland nån gång då och då. Skönt tonläge. Men jag hoppas att den inte gör dig alltför nedstämd. Det är ju (snart ) sommar nu, Ronja!

  2. Helena på Söder

    I love it! Påminner mig om karl´n min på något sätt…måste bara backa 11 år…=) Ha en bra dag!

  3. Skön låt!! Nu nynnar jag också på den 🙂

  4. Yazzå..? Gör du det..? 😉
    Ja den e förjäkla härlig!
    Här blev en till smittad. :))
    G

Kommentera

