Sjätte bilden

Jag har blivit utmanad igen. Denna gång av Erika. Den sjätte bilden i sjätte mappen var dock riktigt trist och tråkig så jag tog en som låg bredvid. Tog mig friheten att styra lite själv.

Far och liten son i skönt samspel blev det hursomhelst och vips kastas man tillbaka till en tid som man lyckats glömma bort.  Har han varit så där liten? Olle alltså.

utmaning2

5 responses to “Sjätte bilden

  1. Jättefin bild. Man får lite panik då man inser hur rackarns snabbt de växer, har precis insett att min förstfödde blir 10 år i år, det är galet.

  2. Den var ju otroligt fin! Man mår gott när man ser den… Kram Anna

  3. Har Mattias haft så där långt hår är min fråga?

  4. En finfin bild! Var rädd om den.

  5. Mattias med hår ja…! Och längre vad det ju något år innan detta kort! Fin och rar bild du tagit!

    Apropå din krönika i torsdags, snart kanske vi ser dig i cykelhjälm åsså!? 🙂

    Kramar från en som varit 5 dagar i hufvudstaden och bott i en gammal cell med minifönster. Maten var dock alldeles för god….och den serverades ju hela tiden! Tur det blev några prommisar på söders gator i alla fall.
    Ikväll hockeyfest på PRO med grannskapet m.fl!
    Ha det så bra! Jag undrar ju lite vad som bekymrade dig i din blogg häromsistens…/ U

Kommentera

