Schnygg

Fy rackarns så snygg jag är i håret! Ville bara säga det.

Nu väntar presentglass och inspelat På spåret. Jag vet – pensiovarning. Inget fel med det, eller hur fru J?

9 responses to “Schnygg

  1. Blev det långt =) Eller man ska ju säga längre!

  2. En bild på nya frillan här på bloggen vore på sin plats för oss stackare som inte har förmånen att se dig så ofta…

    Största kramen.

  3. Det låter ju som en toppen dag! Att vara snygg i håret efter en visit hos en frisör är verkligen en toppendag! Önskar dig en toppen ”På spåret” upplevelse! Maken säger att han tog en tiopoängare…vad vet jag vi satt uppe och såg Let´s dance jag och barnen… 😛 Ha det gott! kram Anna

  4. När får man se?
    Kramkram till snyggingen 🙂

  5. GE MIG ETT P!

    GE MIG ETT E!

    GE MIG ETT N!

    GE MIG ETT S!

    GE MIG ETT I!

    GE MIG ETT O!

    GE MIG ETT N!

    GE MIG ETT Ä!

    GE MIG ETT R!

    VAD BLIR DET?

    PENSIONÄÄÄÄR… jup, jup. Få se nyfrillan nu då? Förövrigt har jag varit på ett tupperwareparty (huvvaligen men fikat var smarrigt, vad gör man inte för lite fika? Jo, man låtsas vara pensio…) & där uttalades parmesan PARMESCHAN. Den du.

    KRAM LISA

  6. Vad är det för fel med pensionärer? Så länge de är i 30-årsåldern tycker jag de är helt perfekta!
    Kram, från en likasinnad

  7. Ja Fru J… men jag är en lillasyster. Så jag får retas. Det är lite av mitt jobb.

    😉

    Få se frisyren!?

    KRAM

  8. Jag vill se en snygg soof, fram med bild på ny frillan nu pronto! =)

  9. Ser fram emot att få se denna frisyr! Lite schlagerrosa denna gång?? Eller?

Kommentera

