Hosthost

Är hemma. Ser Nyhetsmorgon. Äter knäckebröd. Fryser. Är irriterad över människor som sitter på fel jobb. Är rent utav ganska så mycket irriterad. Snyter mig. Tar på mig Mattias fleecejacka. Nyser. Ser leksakerna som ligger överallt. Trampar nästan på en Petshopfigur. Äter ett plommon. Snörvlar. Ser solen utanför. Konstaterar att det är -27 grader ute. Det är kallt.

Så. Vad gör du i detta nu?

5 responses to “Hosthost

  1. Kom just hem från föris. Givetvis så hade Stella tre filtar, en i åkpåsen, en runt huvet och den sista, som är ett lån från elmstreet, över vagnen.

  2. Låter som du har det ganska mysigt förrutom att du är sjuk så klart. 🙂
    Jobbar på idag och ska ägna mig åt IKEA:s hemsida för en beställning till företaget. Känns trevligt.
    Ha det så bra du kan.
    Kram

  3. Har precis kört maken till jobbet, Wille leker med fjärrkontrollen till tvn, jag läser bloggar och funderar på hur jag ska få honom att sova bra inne idag, brukar ju ta en promenad med vagnen då han ska sova.

  4. Varit på en fuskstart på mitt nya jobb. Det känns fantastiskt roligt.

    Lyssnat på ett föredrag om Obamas PR-kampanj i USA. Mycket intressant.

    Låter jättetrist att vara sjuk. Krya på dig! 🙂

  5. Sitter i soffan och lutar mig tillbaka med en liten sniff hos Soof! Har precis avslutat ett rättningsmarathon av elevarbeten. De är kreativa i åk 3. Har även hunnit med ett litet inlägg om just tempbergochdalbanan…
    Må så gott som du kan! kram anna

Kommentera

