It´s friday gott folk!

Jag har mycket jag skulle vilja skriva om. Kurs i Lycksele. Vänskap. Indisk mat. Familjeverkstan. Snöhögar. Melodifestivalen. Hosta. Skavlan. Hemma ensam. Ikea PS. Sms som får en att skratta högt och flera gånger. Chokladkaka.

Det är dock fredagsmys med Barda, Let´s Dance och ostkrokar ikväll. Då får allt annat vänta.

Jag återkommer.

6 responses to “It´s friday gott folk!

  1. Thank you it´s Friday! För finns det något bättre än att bara slappa en fredag? Skickar några krya på dig kramar Anna

  2. Hej! Jag är en av alla dom som är in här o läser dina tänkvärda rader, ibland gråter en skvätt, ibland ler en smula men som aldrig tidigare lämnat en hälsning. Antagligen för att det lixom känns lite genant, som att tjuvläsa din dagbok. Som i att jag vet ju att du är krutruts syster (som jag gått bild med) o att det finns en ”risk” i att jag kanske stöter på dig på stan någondag åsså känns det som jag inte borde veta så mycket om din vardag som jag gör. Ja lite pinsamt du kanske förstår? Men förstår dig om du vill veta vilka som är här så nu vet du då ännu en till. Passar på att önska er en trevlig helg åxå 😉

  3. Kåtaselet, here we come!

  4. TJA Soofie:-)
    Vi gllar din blogg, läser ofta och du verkar vara så gullig:-! vi var utomlands ”med dig” i turkiet och du hjälpte oss hitta till bussen tacks och lov:-)
    Ikväll är vi på schalger fest hoppas du är på fest också 🙂

  5. Fru kontroll harv tappat komtrollen. Nice. Lördaagskväll och melodifestival.

  6. Kan instämma med ovanstående fru kontroll var utom kontroll 🙂 Mello var i alla fall väldigt sevärd med bra låtar. Hoppas din kväll var super! Kram

Kommentera

