Fina fredag

När man träffar en kompis som man tycker har allt blir man varm i hjärtat, überglad och hoppsastegsugen. När den vännen dessutom visar sig ha en alldeles underbar mamma är det en ren bonus.

För en flicka med hål i hjärtat blev det därför en alldeles underbar fredagsutflykt till mamma E som väntade på oss med het kycklingsoppa, varmkorv, te, skratt och omtanke.

Sånt gör livet en aningens bättre. Faktiskt.

varm2

varm3

varm4  varm9

varm5

varm6  varm8

varm7

varm10

7 responses to “Fina fredag

  1. Det är inte utan en tår i ögat jag skriver detta. Du ska veta att jag tyckte det var en minst lika underbar dag som du. Hit upp på Höjden är Ni alltid välkommna ska du veta. Du är en toppen tjej.

  2. Vad mysigt det lät och såg ut, och lilla fröken Stella är ju så fin på dina bilder, ja, alla barnen är jättefina, men du har verkligen fått superfina kort på henne.

  3. Hur lik är inte Majken dig? Jävulskt lika!

    Puss

  4. Ja, som du vet är jag ju inte drottningen att uttrycka mig i skrift, så jag skippar det.
    Men tänk bara hur våra liv hade varit om vi inte flyttat till älvsbacka och inte mötts i lekparken!
    Vilken tur att vi inte behöver fundera över det =)
    KRAM!!

  5. underbara bilder från en underbardag!

  6. Använder ordet magiskt väldans mycke, å nu kommer det igen: Det ser verkligen magiskt ut! Det går rykten om att Fru E´s mamma har det där lilla extra (jag tror att det är hennes kusin eller rent av syster som gör min lön..). Vad bra att Fru E delar med sig av henne. Det är du värd!
    Kram!

  7. Otroligt söt historia som dessutom är sann. Vilket gör den ännu sötare. Och de där bebisögonen då, de kan man ju knappt tro är sanna*. Otroligt. Man häpnar. Så fina.

    * Jo, jag fattar att de är det, men man häpnar. Som sagt.

Kommentera

