Tisdag

Lugn morgon med glada miner. Promenad till jobbet. Fina elever. Leenden. Bildkurs. Kreativitet med lera, kol och kladd. Tack för det. Lycka. Sol ute. Jobbkväll. Skämskuddevarning över kungafamiljsframträdande. Broccolisoppa. Semla. Ventileringspromenad med bästabästabästa Å. Tack för att hon finns. Kramar hemma. Mamma, jag saknade dig när vi åt plättar idag. Tömma köket. Målare imorgon. Tack för rot-avdraget. House. The Mentalist. Mysfilten över kalla tår. Chaite. Köksplaner. Utsvävningar. Godnatt.

5 responses to “Tisdag

  1. Har inte bestämt mig angående the Mentalist, men han är förbannat trevlig att titta på, så vad klagar på? Egentligen?
    Lät som en fantastisk dag & massor med trevligt med renovering.. Kan bara tänka mig så fint det kommer att bli.
    Kramar!

  2. Låter som en härlig dag med härlig familj och härliga människor. U like! Vill höra mer om köksplanerna…
    Ha en lika bra onsdag! kram Anna

  3. Jag har inte vågat titta på kungafamiljen i soffan tvn ännu, har bara hört hur pinsamt det var så jag har inte kommit mig för trots att jag är lite nyfiken ändå.

  4. Jag lyssnade bara med ett halvt öra på Vickan och fästmannen, men inte var det väl så illa? Vad var det som var så hemskt? Jag brukar ju skämmas ihjäl om det är något pinit på TV, så jag måste ju ha missat något.
    Längtar järnet till fredag och lediga veckan. Känner mig trött och slut och färdig, som pappa brukar säga.
    Hoppas du har en lugn och behaglig vecka. K H

  5. hej. Satt i en soffa på Arlanda tillsammans med mina arbetskamrater och ville helst gömma mig under soffan. Såååå pinsamt och så obekväma de såg ut att vara. Den ända som såg ok ut var Vickan. Whatever.
    Du skriver jättebra. Superbra sida!

Kommentera

