Bloggångest

WordPressymbolen skriker åt mig. Ställer sig upp och vrålar. Vevar med armarna och beter sig som galet. Kom hit. Det var längesen. Varför hinner du inte med mig? Varför ser du hellre på Bolibompa än skriver långa blogginlägg? Varför ägnar du dig åt annat? Vi som var så bra vänner.

Jag tittar WordPressymbolen djupt in i ögonen och förklarar att det finns annat i livet än en blogg. Hur tokigt det än kan låta. Det är så.

Just nu i alla fall.

Tröstar WordPresskompisen med att det kommer bättre tider. Kanske redan imorgon.

3 responses to “Bloggångest

  1. Du är så himla klok! Det finns faktiskt vettigare saker att göra. Tyvärr är jag så långt ner i träsket just nu, att jag har lite svårighet att förstå hur man stänger av den här lådan framför mig..
    Måste bara få säga en sak, en torsdag som denna:
    Guu va Grey´s är bra! Ser du den fortfarande eller är du en 100% Mentalist?
    Hoppas att det går bra med köket.
    Kramar!

  2. Klappa den lilla lovesymbolen på huvudet och berätta att ni ändå är så bra kompisar. Att du fortfarande kan prata med den. Men, som sagt, det finns annat oxå… Du är alltid välkommen tillbaka när livet tar det lugnare… Kram Anna

Kommentera

