Moster Lisa fyller år!

Majken: Man får äta godis i hennes bil. Man får busa med henne. Man får rita med henne. Man får busa en till gång. Man får busa så att man ramlar också. Man får äta godis hos henne. Hon har Rut och Gunda, de är lika som mig och Olle. Lisa bor i Sundsvall. Lisa gillar nog rosa som mig. Hon gillar mest monster. Hon gillar mest nycklar. Lisa har samma hårfärg som mig.

Olle: Lisa är världens bästa moster. Hon är kul att vara med. Hon har bra fantasi, man får som hitta på saker med henne. Man får äta godis och munkar i bilen. Rut och Gunda är också kul att vara med. Jag och Lisa brukar göra roliga saker som att fara på stan och kolla på saker. Lisa tycker om att tuta med bilen och att äta choklad. Jag älskar min moster.

Grattis älsklingsmoster!

6 responses to “Moster Lisa fyller år!

  1. Grattis grattis Lisa Flisa!

  2. & så gråter en moster…

    Världens bästa ungar!

    Nu är jag hemma om ni vill sjunga! Var ute med de tvår roliga röda.

    Puss

  3. Hmmm massa godis var det runt Lisa… kanske borde jag skära ner?

  4. Vilka sötis ungar ;-))) Grattis till Lisan ;-)))

  5. Vilka underbara beskrivningar av den bästa Lisan

  6. Åter igen TACK för fina ord i dagens Norran. Du är så enormt duktig så man får gåshud och blir varm i hjärtat på samma gång. Ha ett fortsatt mysigt sportlov, (eller kanske man ska kalla det frivecka istället? Vem har sagt att det måste fyllas med sport? Namnet kanske just syftar på att det är en vecka som är fri från sport. Sportlov.) Oj, vad jag babblar och rör till det. Ville ju bara tacka för dagens krönika.
    Hej svejs!

Kommentera

