April

April bjuder mig på mycket. Så mycket att göra, så många skratt och trevligheter. Bli därför inte förfärade om jag inte ränner här jämt och ständigt.

Så är det bara.

5 responses to “April

  1. Blir så glad över att du är nöjd och har trevligt så inte ska jag förfära mig när du inte skriver. Utan vara glad när lusten faller in och att du skriver…när du skriver…
    Glad påsk vännen! Njut av påsklovet sen!
    Kram Anna

  2. En förtrollad april – njut :)! Kram

  3. Febersjuka barn och städning, blandat med lite jobb har förgyllt min dag. Tusen tack återigen för leveransen av sängen och nya påslakan. En 39-graders Alice sover i den i natt på nedervåningen(!). Tuff lillasyster, mindre tuff storebror…

    Ha nu en trevlig påsk så får vi höras efter vårt storfrämmen har åkt söderut igen. Kram U

  4. Phew! Sikken tur att du kollade Fritidsresor. Ojojoj.

  5. Du är klok, du.. Återigen!
    Hoppas att du och familjen får en magisk påsk!
    Kramar från det lilla, röda

Kommentera

