Hello, is it me you looking for?

Jaha. Det är längesen jag bloggelibloggade. Men. Som sagt. Livet. Detta livet. Ständigt ska det komma emellan mig och datorn.

Snart är det dock sommarlov och redan ikväll har jag fått en föraning hur vardagen kommer att se ut nästa vecka. Det har varit en lugn kväll som inleddes med att jag och Olle hängde på stan och shoppade examenskläder. Sen blev det en lyxmiddag – quesadillas – ute i det vita uterummet. Därefter en Blokusomgång för hela familian, bygge av kickbikehopp för de manliga och allmänt häng för de kvinnliga. Nu sover barnen och jag fixar på med korten från semestern. Snart lanserar jag ett rejät antal foton – nöjd då lillasyster? Kanske redan ikväll.

I övrigt då? Jo. Riktigt bra. Det är sommarlov snart efter en fullständigt galen vår och ett jobbigt läsår som nästan tagit all kraft och ork ur mig. Stundtals har jag varit totalt dränerad på energi och nära att lägga mig ner raklång, zappandes på Days of our lives. Men. Jag har gått ur allt detta med en hel massa nya erfarenheter – mestadels baserat på jobbiga saker, en hel del ledsna ärr i hjärtetrakten och en vetskap om att det – trots allt – är det här jag vill göra. Människor är nog min grej faktiskt.

Nu ska jag fortsätta med bilderna. På återseende.

3 responses to “Hello, is it me you looking for?

  1. Jag kommer att sitta hela kvällen framför datorn och vänta på semesterbilderna. Framförallt från Er Hamam behandling:)

  2. Snart slut. Det är bittersweet. Längtar efter ledighet. Men älskar de små… De små människorna! Gläder mig att du fortfarande känner suget. Suget efter människorna!
    Ha det gott! Häng kvar för snart är det sommar!
    Kram anna

  3. Love.

    No more. No less.

Kommentera

